BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, July 9, 2011

MR.D : aku takmo lagho dah !!!

aku aser macam lagho ler pulak bila dah kawan ngan mamat ni
duhh !!! apa aku nak buat ni ???
aser buat semua benda pon cam serba salah jer...
semua tak kena huhu

aku aser banyak sangat ketidakepastiannya
apesal hah !!
purke ??!!
ni cinta monyet ke cinta beruk ??
umo2 macam aku ni boleh ke dipanggil lagi centa beruk camgitu ??

waa.....konpiuss larrr....

kekadang aser cam bukan chenta pon ader
kekadang aser macam menempah dosa pon ader
kekadang aser best pon ader
kekadang aser gedix pondan pon ader

tapi ader orang cakap kalau kita nak berkenalan sekadar untuk mencari jodoh tak ape
juz kena tahu lar kan batas2nyer
kita kena mula dari sekarang sebab nanti jadi cam citer 321 cinta
yang cakap 37 wanita nisbah 1 ?!!
aku tak nak jadi andartu hahaha
cambest plak ayat sam tu ek.....

pape al chioowww dulu.....
nanti lar aku pikir balik
muhasabah balik
apa betul ke idak aku buat nih
huhu....

0 contengan: